Ake skoky pozname v CS ?!

13.09.2008 21:49

Strafe jump:




Long jump:






Bunny Hop:




Begrip jump:




Smatrix jump:





Takže poďme na vec:

V prvom rade chcem upozorniť ,že je to o TRÉNINGU a nie o návode.


Strafe Jump:

Načo sa používa:


Ako na to:
1. Nasmerujte zbraň tak aby bolo rovnomerne so stenou obskakovaného objektu. Ak sa nedá nevadí no čím v horšom uhle budete tím je to tažšie.

2.Začnite skok rozbehom a čo najbližšie k okraju sa odrazte.

3.
Okamžite po odraze pustite forward (W) a chvíľu leťte rovne (rovný let je nutný podla situácie, niekedy ho vôbec netreba).

Okamžite ako sa "odlepíte od zeme pustite W (dopredu) a leťte rovno. (Dĺžka letu sa odvíja podľa situácie)

4.
Začnite bočiť myšou do vhodnej strany a držte strafe do rovnakej strany.

5.
tesne pred dopadom pustite strafe, prestante bočiť myšou a stlačte duck (ctrl).


UPOZORNENIE:

Počas skoku nesmie hráč držať w! Inak sa hráč bude nechcene otáčať okolo osi vlastnej a letieť bude viacmenej rovno.



Long Jump:



Multi-strafing
Jedná sa o pohyb, ktorý hráčovi udeľuje zrýchlenie, aj keď nemá kontakt s podlahou (ako pri skoku). Multi-strafing je možné naučiť sa nasledujúcim postupom:

1. Vytvorte si vlastný server s priestornou out-doorovou mapou (napr. de_cbble), najlepšie však s nejakou KZ mapou.
2. Nastavte gravitáciu na 0 (sv_gravity 0) a vyskočte.
3. Po náraze o strop začnite s krokom A, neskôr s krokom B.
a/ Jemne točte myšou do jednej strany a držte strafe (úskok) do tej istej strany.
NEDRŽTE forward (pohyb dopredu)! Strany sa musia rovnať!
- výsledkom by mal byť zrýchľujúci pohyb do kruhu
b/ Jemne točte myšou do jednej strany a držte strafe do tej istej strany. Po natočení o asi 60° začnite jemne točiť do opačnej strany a v tom istom momente vymenťe aj stranu strafu. S narastajúcou rýchlosťou zmenšujte uhol zo 60° na 20 až 10°.
NEDRŽTE forward (pohyb dopredu)! Strany sa musia rovnať!
- výsledkom by mal byť veľmi rýchly esíčkovitý pohyb dopredu.
Správny odraz
Čím bližšie k okraju sa odrazíte, tým lepšie. Ďalšou nutnou vecou je použitie strafe krátko pred odrazom. Je dobré sa tesne pred odrazom mierne natočiť a prudko, so strafom do opačnej strany, sa vymrštiť. Tieto detaily je tažké popisovať, lepšie ich vidno v demách. Správne vykonaný odraz predlžuje dĺžku skoku približne o 10%.
Long-jump sa teda skladá z rozbehu s forwardom, natočenia do strany, vymrštenia a pustenia forwardu,
multi-strafingu počas letu, stlačenia duck tesne pred dopadom a úspešného pristátia.

 



Bunny Hop:



1.Rozbehom začína táto sekvencia
keď sa rozbehneme stlačíme strafe doprava zároveň točíme myšou doprava...

2.Po rozbehu nasleduje prvý skok,
ihneď keď budete držať doprava pustíme kláves dopredu a hneď na to skočíme, čím presnejšie tým lepšie, pri momente keď ideme skočiť by sme nemali točiť myšou...

3.Vo vzduchu
držte strafe doprava a tiež tak isto točíte myšou, proste musí to ísť rovnako strafe/myš, môžete robiť aj napr. multistrafe čo je vlasne neustále striedavé stláčanie A,S a točením myšou do tých strán.


4.Dopad a
hneď Ďalší skok (nehýbeme myšou), proste to musíte trafiť kedy skočiť, nie skoro nie neskoro... nebojte sa to trafíte... potom sa presmerujeme doľava... a pokračujeme


BEGRIP jump:


Ako nato:

1. Beh vpred

2.točenie kolieska
(ducku) a keď vám vynecháva myška tak pridávajte aj CTRL.

3. Stále musíťe ísť dopredu alebo doľava, doprava dozadu to nefunguje.




Ták a je tu môj najobľúbenejší najpoužívanejší a pritom aj jednoduchý a najdôležitejší skok. O akom hovorím o tajmostve AWIpkarov !

Spawn jump:

Tento skok je taký jednoduchý ,že je až trápne ,že ho ľudia nepoužívajú.

Na začiatok si povedzme čo robí awpčko ked vyskočíte a strelíte, samozrejme netrafíte lebo Hl engine vám v skoku aj 2 sekundy po dopade rozhodí hitboxi, takže vystrelíte ale guľka letí úplne inde.




Ako nato:

1. Výskok (AWP v ruke)
2. Držíte S (tlačítko na "cúvanie")
3. Dopadnete, no stále musíte drzať S !
4. Vystrelíte (už nedržte S)

Späť

Vyhľadávanie